Deelfruit wint MVO Trofee 2020

Persbericht-BeeSerious en Freggies ontvangen de aanmoedigingsprijs

Persbericht – Daklozen aan het werk bij Voscon

BLOZO: “MVO kost geen moeite”

Persbericht – Blozo wint MVO-trofee 2019

Persbericht – Start inschrijving verkiezing MVO Trofee 2019

Nieuwsbericht – We hebben het bedrijfsleven hard nodig!

Nieuwsbericht – Kunnen we meer betekenen?

Persbericht – Voscon wint MVO-trofee 2018

Persbericht – Genomineerden MVO-trofee 2018 bekend

Persbericht – Inzendingen MVO-ondernemer 2018 bekend

Persbericht – BeeSerious en Freggies ontvangen de aanmoedigingsprijs

27-10-2020 | LEF LOONT!

De MVO Trofee 2020 heeft weer schitterende organisaties in beeld gebracht. Organisaties die het verdienen om voor het voetlicht te komen, organisaties die de regio veel brengen als zij ruimte krijgen voor groei. Dit jaar vielen twee organisaties net buiten de finale. Dat zijn Freggies en BeeSerious. Deze ‘runners-up’ zijn toevallig allebei gevestigd in het ONS-gebouw in Schiedam. Om deze prachtige organisaties te ondersteunen in hun goede werk, ontvingen zij vandaag de aanmoedigingsprijs vanuit het SEN-MVS.

De prijs bestaat uit consultancy van de Code Sociale Ondernemingen rondom het thema Impact First!

“Deze prijs voelt als winst”, aldus Rob en Alwine van BeeSerious. “Fijn om deze erkenning te ontvangen van de vakjury in een tijd waarin onze flexibiliteit behoorlijk op de proef wordt gesteld”, aldus Mike van Freggies.

Deelnemen aan het digitale najaarsevent Lef Loont! a.s. donderdag
Dat kan nog steeds! Een inspirerend live event over sociaal ondernemen. Als deelnemer bent u ook lid van de publieksjury; u gaat mee bepalen welke finalist de winnaar van de MVO Trofee 2020 wordt! Meekijken en -doen kan nog steeds, aanmelden is nodig. Na uw aanmelding ontvangt u de inlogcodes om deel te nemen aan de livestream Lef Loont!